11.3.08

TAHNIAH PARTI IDAMAN RAKYAT


TAHNIAH ALFUN MABRUK:
Segala puji dan puja bagi Tuhan sekalian alam,
Yang menjadikan kemenangan kepada para pendokong Islam,
Seribu deraian air mata mengalir di saat kemenangan yang ditunggu sejak sekian lama muncul
dengan tiba-tiba pada pilihan raya ini.
Tahniah buat pendokong kerajaan islam KELANTAN,
saya sendiri melihat kesungguhan anda untuk pulang mempertahankan kerajaan permata hati rakyat,
saya sendiri melihat kepulangan pada pilihanraya melebihi kepulangan menyambut hari raya aidilfitri,
saya sendiri melihat makcik dan pakcik memakai baju hijau duduk berhujan panas berkempen untuk parti Islam,
saya sendiri melihat deretan kereta dilekatkan dan diletakkan bendera parti Islam,
saya sendiri merasai kegemilangan pulang jauh dari perantauan,
saya sendiri melihat kehebatan tuan guru diposter-poster bermunajat dengan berdoa,
saya bangga mengangkat bendera Pas di dalam kenderaan saya,
saya bangga menjadi anak Kelantan di perantauan,
Wahai negeriku izin kan lah aku dan kawan-kawan sempat pulang berbakti kepada mu.
Ya TUHAN,
Berikan padaku kesungguhan mempertahankan agama-Mu.
Amin.

1 comment:

Anonymous said...

KOMEN DARIPADA PEMBACA TRANUNGKITE:

Re: Parti Idaman Rakyat (Score: 1)
by abdinabu on Tuesday, March 11 @ 19:33:59 MYT
(User Info | Send a Message) http://ambuyatel-binangkit.blogspot.com/
Alfi Mabruk......