17.2.09

NIZAR AKAN DAPAT BALIK PERAK




1-Perkara pertama yang menjadi petanda ir nizar akan mengambil balik Perak ialah keyakinan pada wadah perjuangan.Perjuangan beraspirasikan rakyat akan dapat balik ke tangan pemimpin rakyat.

2-Walau kes ini sudah berada di mahkamah tapi takdir tuhan belum tentu lagi bak kata orang makanan dalam mulut pun boleh keluar!

3-Hujah dangkal Umno yang sedang bertongkat di dagu raja dan umno tidak tahu mereka adalah batu api sehingga rakyat mencabar istana.Daulat tuanku!

4-Melihat kepada perubahan geraklaku rakyat melalui demostrasi di Perak baru2 ni boleh kita kata rakyat sebenarnya tidak takut tapi rakyat bertahan dengan iman dan minda.

5-Ir nizar setahu pengetahuan saya,adalah pemimpin yang adil dan kita semestinya tidak taksub padanya tapi kita mesti memberi kepercayaan pimpinan Islam yang adil pada semua kaum.

6-Mahkamah sedang diperhatikan semua.Adakah wujud "hero"baru dalam mewujudkan keadilan dalam kes di Perak.?Kita doa sama-sama.

7-for me,Ir nizar walau tidak sampai setahun di Perak,kerajaan Perak dilihat satelit pada kerajaan pimpinan Pas kelantan.

8-Insyallah,kita akan mampu mengambil balik Perak!

3 comments:

Asrul Budi said...

semoga YB nizar terus bertahan,,, Kami sentiasa mendoakan kejayaan YB,,,

Anonymous said...

Pada saya...kalu pemimpin betul-betul paham erti RUKUN NEGERA yang digubal setahun selepas isu 13 Mei 1969 dulu...sepatutnya takder kes derhaka pada Sultan nie... Jadinya...Nizar nie kena la tepuk dada tanya diri sendiri...termasuklah penyokong-penyokong beliau yang sama tak faham RUKUN NEGARA nie...

Anonymous said...

Bro, UMNO atau PAS yang dangkal!!!
Kawe rasa yang sepatutnya menjadi Mentari Besar Perak dari PRU yang lepas ialah UMNO....buktinya jumlah kerusi DUN yang di menangi UMNO paling banyak...betul tak...
tulah pilihan rakyat......

adibeta,kb,kel.